Meedia ja inforuumi analüüsid
Sinu vajadustele kohaldatud lahendused
Oluliste otsuste tegemiseks kõhutundest ei piisa
Meedia- ja muude avaliku ruumi tegevuste planeerimisel ja hindamisel ei ole tänapäeval kõhutunne piisav. Ainuüksi Eesti meedias ilmub iga päev 1000-2000 infoühikut, mis jõuavad erinevate kanalite kaudu kogu elanikkonnani.
Andmete olemasolu on tähtis, kuid veel olulisem on võtta andmetest välja teave, mis lubab teha mõjukaid ja tarku juhtimisotsuseid või hinnata enda või eelkäijate tehtud valikute mõjusid. Meil on nii andmed kui ka kompetents, et toetada nii era- kui ka avaliku sektori juhte ning professionaale eesmärkide seadmisel, valikute tegemisel ja tulemuste objektiivsel hindamisel.
Miks peaksid enda avalikku positsiooni hindama?
Allpool on läbilõige meie kõige populaarsematest analüüsitoodetest.
Positsiooni konkurentide suhtes
Kas oled teadlik, milline on sinu profiil ja positsioon võrdluses konkurentide ja partneritega?
Tulemushindamine
Kas oskad hinnata, miks saavutasid just sellise tulemuse?
Brändituntus
Kas tead, millisena sinu brändi või kuvandit avalikus ruumis portreteeritakse ja miks?
Suhtumine sinusse
Kas tead, kes ja millal on sinust rääkinud, kuidas sinusse suhtutakse?
Kommunikatsiooni tõhusus
Milline on sinu kommunikatsioonitegevuse tegelik mõju? Kas oled oma võtme-eesmärke saavutamas?
Avaliku suhtluse kvaliteet
Millise kvaliteediga on sinu avalik suhtlus. Kas paistad silma või jääd tagaplaanile?
Milliseid analüüse pakume?
Allpool on läbilõige meie kõige populaarsematest analüüsitoodetest.
Meediapilt
Operatiivne lühikese perioodi analüütiline raport, mis peab silmas peamisi kliendile olulisi inforuumi- ja meediamõõdikuid ning enda positsiooni muutumist seal.
Meediaaudit
Ulatuslik ülevaade organisatsiooni, kaubamärgi või kõneisikute positsioonist meedias ja avalikus ruumis. Samuti hindab positsiooni ja rolli muutumist ajas.
Juhtkonnaraport
Koondab endas kõige olulisemaid kommunikatsioonimõõdikuid, mis annavad juhtkonnale ülevaatliku pildi organisatsiooni toimimisest meedia ja avalikus ruumis ning selle muutumisest.
Suhtumise analüüs
Tonaalsuse ehk suhtumise analüüs toob esile, kuidas on ettevõttesse, organisatsiooni või brändi kajastatud või suhtutud. Millised väljaanded, ajakirjanikud või ka osapooled on kajastanud kriitiliselt või positiivselt. Milline on positiivselt silmapaistvuse suhe negatiivset kuvandit loovasse kajastustesse.
Kommunikatsioonitegevuse analüüs
Analüüsib, milline oli kommunikatsioonitöö tulemuslikkus erinevate mõõdikute ja eesmärkide taustal. Kuidas õnnestus kampaania, kui hästi suudetakse toimida valdkonna kõneisikuna ja muud sellised küsimused.
Kommunikatsioonitegevuse analüüs
Analüüsib, milline oli kommunikatsioonitöö tulemuslikkus erinevate mõõdikute ja eesmärkide taustal. Kuidas õnnestus kampaania, kui hästi suudetakse toimida valdkonna kõneisikuna ja muud sellised küsimused.
Konkurendianalüüs
Aitab mõõta konkureerivate organisatsioonide kommunikatsioonitegevust ja -edukust. Analüüsib meedia suhtumist konkurenti, aga ka aktuaalseid teemasid, millega pildisollakse, kõneisikute rolli meediakuvandis ning proaktiivset meediatööd.
Kõneisikute analüüs
Annab ülevaate valdkonna või organisatsioonide enim sõna saanud kõneisikutest ja nende prominentsusest. Aitab mõõta kõneisikute koormust ja planeerida meediatööle kuluvat aega.
Kriisikommunikatsiooni järelaudit
Kuidas toimus kriisi ajal avalik- ja meediasuhtlus, kuidas suudeti infovälja hallata, milline oli proaktiivse kommunikatsiooni osakaal, kus on arengukohad ja väljakutsed.